یکشنبه ۲۸ اسفند ۰۱

قسمت 1 سريال ممنوعه

۱۲۰ بازديد

ستارگاني هم كه در اين مجموعه حضور دارند، از نام‌هاي آشناي سينما و تلويزيون هستند. نيكي كريمي جز اولين بازيگراني بود كه جلوي دوربين«ممنوعه» رفت و بعدتر ستاره‌هايي ديگري هم به اين مجموعه افزوده شدند. خاطره حاتمي با انتشار عكسي از كاراكترش در اين مجموعه در فضاي مجازي خبر از نقشي متفاوت در يك مجموعه متفاوت داد. عكس‌هاي منتشرشده از گريم آناهيتا درگاهي هم نشان مي‌دهد كه كاراكتر خاصي را ايفا خواهد كرد و در كل به نظر مي‌رسد كه «ممنوعه» فضايي دور ازآنچه تاكنون نه‌تنها در شبكه نمايش خانگي كه حتي تلويزيون و سينما ديده‌ايم خواهد داشت.

قسمت اول 1 ممنوعه دانلود سريال ممنوعه  قسمت اول 1 ممنوعه
از ديگر ستارگان اين مجموعه مي‌توان به امير جعفري اشاره كرد. جعفري كه به‌تازگي در مجموعه «شهرزاد» بسيار خوش درخشيده است، از آن دسته بازيگراني است كه بايد به انتخابش اعتماد داشته باشيم و منتظر ارائه يك كاراكتر جذاب و دوست‌داشتني يا شايد هم منفور و درهرصورت قوي و پركشش از سمت او باشيم.
هادي حجازي فر هم كه اين روزها حسابي روي دور است و با درخشش در كاراكترهاي مختلف، توجه بسياري را به خود جلب كرده است با گريمي متفاوت و احتمالاً نقشي بسيار متفاوت‌تر ازآنچه كه تا امروز از او ديده‌ايم در «ممنوعه» حضور خواهد داشت. ميلاد كي مرام، ستاره عصيانگر اين روزهاي سينماي ايران هم آخرين بازيگري بود كه به گروه بازيگران «ممنوعه» پيوست تا ليست پرستاره اين مجموعه را كامل كند و اولين حضورش را در يك مجموعه نمايش خانگي رقم بزند.
اميرحسين آرمان، بهاره كيان افشار، مجيد مظفري و آتيلا پسياني، الهه حصاري، ليلا زارع، نيما شعبان نژاد، شهرام قائدي، فاطمه گودرزي و پژمان بازغي از ديگر ستارگان حاضر در «ممنوعه» خواهند بود.
همان‌طور كه گفتيم، «ممنوعه» داستان سه نسل را به‌صورت هم‌زمان روايت مي‌كند و ازآنجايي‌كه گفته مي‌شود اين مجموعه متفاوت‌ترين اثر شبكه نمايش خانگي تا به امروز است، پس مي‌توان اميد داشت كه با يك اثر ساختارمند و خوش‌فرم مواجهيم كه يك قصه جذاب را جذاب‌تر تعريف مي‌كند.
با همه اين‌ها بايد منتظر ماند و ديد كه آيا «ممنوعه» مي‌تواند مانند «شهرزاد» جاي خودش را در اين رقابت تنگاتنگ جاري در شبكه نمايش خانگي باز كند يا خير؟

سريال ممنوعه قسمت 1 ممنوعه  دانلود قسمت 1 سريال ممنوعه قسمت اول

 حسين پارسايي مدير كل دفتر نمايش خانگي، مستند و كوتاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، از پشت صحنه سريال ويژه شبكه نمايش خانگي «ممنوعه» بازديد كرد و با عوامل آن به گفتگو نشست.

دانلود سريال ممنوعه قسمت 1  دانلود قسمت 1 اول سريال ممنوعه

بازيگر داعشي پايتخت به ليست «ممنوعه» اضافه شد

سينماپرس: «نيلوفر رجايي‌فر» به سريال شبكه خانگي با عنوان «ممنوعه» به كارگرداني امير پوركيان پيوست.

دانلود قسمت اول 1 سريال ممنوعه    دانلود قسمت 1 سريال ممنوعه

نيكي كريمي به «ممنوعه» پيوست

سينماپرس: نيكي كريمي در سريال شبكه نمايش خانگي «ممنوعه» به كارگرداني امير پوركيان بازي مي كند.

به گزارش سينماپرس، سرمايه گذاري «ممنوعه» توسط صادق ياري صورت گرفته است.

پيش از اين پژمان بازغي، خاطره اسدي، اميرحسين آرمان، آناهيتا درگاهي، الهه حصاري، مجيد مظفري و آتيلا پسياني جلوي دوربين رفته بودند.

«ممنوعه» را موسسه سرو رسانه پارسيان پخش مي‌كند و گفته مي‌شود.

دانلود قسمت 1 سريال ممنوعه | قسمت اول ممنوعه

پژمان بازغي و الهه حصاري به «ممنوعه» سريال ويژه نمايش خانگي به كارگرداني امير پوركيان پيوستند.

به گزارش سينماپرس، پژمان بازغي و الهه حصاري ۲ بازيگر جديد سريال «ممنوعه» هستند كه به تازگي جلوي دوربين رفته‌اند. اين اولين نقش آفريني اين دو بازيگر در يك سريالي ويژه نمايش خانگي است.

«ممنوعه» سريال ويژه نمايش خانگي به كارگرداني امير پوركيان است كه سرمايه گذاري آن توسط صادق ياري صورت گرفته است.

پيش از اين  خاطره اسدي، اميرحسين آرمان، آناهيتا درگاهي، مجيد مظفري و آتيلا پسياني جلوي دوربين رفته بودند.

پخش سريال «ممنوعه» را موسسه سرو رسانه پارسيان برعهده دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.